Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeMysle ze dadza sobie znakomicie, przykladem moze byc F1. Jesli bedzie za tym odpowienia kasa, a ostanio BMW daje sygnaly ze bedzie, to o niemiecka mysla techniczna bym sie nie martwil, pozostanie tylko posadzic za sterami dobrego jezdzca. Apropos cen, to ze lekka przesada, Niemcy nie odstaja znacznie od motorow japonskich, Milaem kiedys Suzuki GSR600 i powiem ci ze szykba byla dwukrotnie drozsza niz do K1200R, koles ma CBR600F i lusterko tez kosztuje dwo razy wiecej, a cena servisu taka sama, albo nizsza, nie wsominajac o tym ze robisz go co 10k a nie co 6k. A motory Wloskie? jednak po Ducati nikt nie jedzie, ze to to lansu i drozyzna. Przeciez to jest chore!!! Nie jestem jakims zadnym zagorzalym fanem marki BMW, po prostu stoja za tym fakty, moze cana zakupu BMW jest wieksza ale potem jest taniej, nie mowilbym gdybym nie mial BMW. Poza tym wyczowam ze wielu ludzi ma jakas anypatie do BMW i czcca motory Japonskie, ale powiedzialbym ze to bardzo Polskie podejscie, na szczescie gdzie indziej jest lepiej...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza